Od najave izgradnje ovog mosta od strane bivšeg gradonačelnika Novog Sada Miloša Vučevića prošlo je više od šest godina, a u međuvremenu promenio se i izgled mosta.
@Паја
03.06.2025 • 20:51
Док се овај мост изгради питање је шта ће остати од тврђаве. Полако се претвара у гомилу цигала обраслих у бршљен. То ће бити мост до брда, јер тврђаву одржавамо као и све у држави по принципу, кад се сруши правићемо још "лепше".
Zato imamo Exit da malo broj ljudi zaradi na uniptebhu tvrđave....
Ni ovo nije sektaška originalna ideja. Pokojni Miloš Jovanović alijas Hamer, prvi je predlagao izgradnju ovog mosta, i imao čak i idejni predlog 2002. godine. To samo govori kako je žutica svojim nečinjenjem, i neradom, direktno doprinela da kradikalsko-komunjarska sekta vaskrsne, u ovoj jadnoj zemlji, sa većinski zaostalim pukom...
A vodu cemo da pijemo sa crvicima... ako je bude bilo... ako ne kupovacemo, a ne moramo da se kupamo... ionako ce biti samo 150 stepeni kad upekne zvezda...
Vidim da cemo imati dodatne razloge za proteste. Ovo je ruzno da ruznije ne moze biti! No dobro. Ne mora gradonacelnik ni da ima ukusa. Zato smo platili ta idejna resenja. Postoje talentovaniji ljudi i imamo lep projekat. Samo ga treba sprovesti, a ne ove resetke.
ovo gule vec u prazno 1,5 deceniju ! Tzv ,,novosadjane,, udararila paranoja za nesto novo nakaradno sto treba da se sagradi jer su navikli na neke stare stubove, razne cevi iz kojih curio nesto vidljivo vonjivo, korov na sve strane, predratne fasade koje otpadaju zbog neodrzavanja jer koferasima nije to prioritetno a mamine kiflice za ns ljigavce su ucinile svoje da pobegnu iz ovog brloga a na slici eto vidite ko vodi ovaj grad !!!!
Naprednjačka estetika: gvožđurija bojama srpske zastave. Sa par klikova kroz brauzer se može videti kako se danas projektuje i izvodi u razvijenom svetu.
Док се овај мост изгради питање је шта ће остати од тврђаве. Полако се претвара у гомилу цигала обраслих у бршљен. То ће бити мост до брда, јер тврђаву одржавамо као и све у држави по принципу, кад се сруши правићемо још "лепше".
Nemogu da razumem to kod nas!Petrovaradin se zida i planira za dalju gradnju.Kada krenu ujutro u grad svi kroz beogradsku kapiju sta ce biti?Bulevar do Karlovaca,i dupli tunel i most za saobracaj su potreba osnovne funkcionalnosti buduceg Novog Sada,evenualno onda varadinski most moze biti pesacki a ,,gradic,,istorisko turisticki centar vezan sa centrom Novog Sada!Ista gradska vlast daje planove za gradnju Petrovaradina i mostic za pesake i lift za babe.To je lepo ali nefunkcionalno totalno,razmislite dobro.Infrastruktura treba da isprati buduci grad od milion ljudi,ka tome idemo.(udvostrucili smo se proteklih30 godina)
Još jedan korak dalje u devastaciji Novog Sada. Za gomilu para će napraviti ovu nakazu koja izgleda kao poklon Sovjetskog Saveza bratskoj Jugoslaviji iz 1945! I koliko smo dobri? A? Ako ne odu tamo gde je svim mafijašima mesto, uništiće nas do kraja!
Secam se ove ideje kad sam studirao na FTNu, prelepa zamisao a potpuni uzas i jad od prezentovane ideje (sramota me pogledati ovo). Od toliko Arh.biroa i velelepnih svetskih primera nama kineska firma prezentuje ideju, pa gde je arhitekta da prezentuje? Radimo most koji ce biti isti kao zeleznicki eto 2 mosta dalje. Dizajn 80ih, crven plav bel pa sta je ovo ljudi, je li sve mora biti u boji zastave i ko to uopste vidi-ptice? Ta kineska firma cuda po Kini izvodi a kod nas jad teski i mi kao svi srecni i zadovoljni. Uzas!!!
Idejno rešenje bez ideje jer ovo je samo kopija nekog mosta izgradnjenog pre 100 i vise godina.
Mislim da Novi Sad zaslužuje mnogo lepse i modernije od predložena oba projekta
Kako se nisu setili da prilagode Most slobode saobraćaju biciklista i pešaka, uz sanaciju gornje staze u Kameničkom parku. To bi bilo jeftinije, a mnogo nužnije povezivanje dve obale.
Molim Vas da izgled mosta bide prilagođen okolini, a ne da bude metalna konstrukcija koja nema veze sa arhitekturom tvrđave i podgrađa gde se naslanja. Pa neće nam Kinezi određivati kako će most da izgleda u našem gradu?!
Idejna rešenja su mnogo bolja, nego ova maketa. Inače idem sad da se provozam preko kanala do Šangaja, taj most je već u funkciji par godina, pa odoh da ga koristim..
Ništa od svega ovoga neće biti.
Šest godina najavljuju "pešačko - biciklistički" most i stigli su do makete.A ni maketa im nije uspela.Radovi na četvrtom i petom mostu su dosta odmakli i njih će neka nova vlast dovršiti.
Ali od ove rešetke neće biti ništa.
Nikada neće završiti ni podzemnu garažu u ul Modene,tamo su se zaglibili i ona će morati da se zatrpa,a ovi će to samo otezati.
Ni Ž.stanicu neće više dirati.
Ostaje razvalina iza njih.
Kini treba uvesti moratorijum na sve radove dok ne budu sarađivali oko tragedije na železničkoj stanici. Kakav je to način... Porobili su nas i ponašaju se bahato i nasilno. Krompir za Kineze...
Šta se desilo sa našim firmama!? Da li je realno da na dve trećine vrednosti mosta, a to su već postojeći stubovi, mi angažujemo strane kompanije. Ovo je samo da se sa jedne strane zadužimo još više, a sa druge da burazeri podele još malo para od projekta... Malo li vam je... Kada je dosta!!??
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pešačko-biciklistički most u Novom Sadu: Idejna rešenja jedno, kineska maketa drugo
Autor: Emir Kahrimanović
Novi Sad
•03.06.2025.
•17:00 > 16:58
Komentari 37
Mark
Sava
Dusan
03.06.2025 • 20:51
Док се овај мост изгради питање је шта ће остати од тврђаве. Полако се претвара у гомилу цигала обраслих у бршљен. То ће бити мост до брда, јер тврђаву одржавамо као и све у држави по принципу, кад се сруши правићемо још "лепше".
Zato imamo Exit da malo broj ljudi zaradi na uniptebhu tvrđave....
A1
Vrati se
Mare
Blago nama
Saša
Dejan
Dule
Дуле
Marko
Dizajn
Pera ždera
Паја
Djuri
Novi Sad
Žile
Olelole
Leni
Mislim da Novi Sad zaslužuje mnogo lepse i modernije od predložena oba projekta
Biciklista
Igor Maksimović
Idejna rešenja su mnogo bolja, nego ova maketa. Inače idem sad da se provozam preko kanala do Šangaja, taj most je već u funkciji par godina, pa odoh da ga koristim..
Bubasinter
Dark
AntiZaNe
Samo pitam
Perica
Leopold
v
NikolaDet
Sreca pa nema nista od ovoga.
Dejan
Šest godina najavljuju "pešačko - biciklistički" most i stigli su do makete.A ni maketa im nije uspela.Radovi na četvrtom i petom mostu su dosta odmakli i njih će neka nova vlast dovršiti.
Ali od ove rešetke neće biti ništa.
Nikada neće završiti ni podzemnu garažu u ul Modene,tamo su se zaglibili i ona će morati da se zatrpa,a ovi će to samo otezati.
Ni Ž.stanicu neće više dirati.
Ostaje razvalina iza njih.
SRB-IN
/
pa investitori ne mecu lift do cetvrtog sprata. eno puno adice i telepskih vila bez lifta
Brana
Nato bombama!?
Nadam se da pravi most neće ličiti na ovu prikazanu konstrukciju.
DekacNS
Vlada
Jasna
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H